FAQ

  1. Gwarancja bezpiecznej dostawy
  2. Własne Studio Projektowe
  3. Firma rodzinna, 25 lat doświadczenia
  4. Reklamacje
  5. Sposób pakowania
  6. Darmowa dostawa od 150 zł
  7. Darmowy zwrot w ciągu 14 dni
  8. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
  9. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
  10. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
  11. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
  12. Czy mogę odebrać towar w siedzibie firmy Glasmark?
  13. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
  14. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
  15. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
  16. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
  17. Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

1. Gwarancja bezpiecznej dostawy

Dostawa to dla nas żaden problem! Nawet jeżeli jest to najdelikatniejsze szkło. Starannie pakujemy nasze produkty, a każdą reklamację związaną z uszkodzeniem powstałym podczas transportu rozpatrujemy na korzyść klienta. Bierzemy pełną odpowiedzialność za wszystkie uszkodzone w przesyłce przedmioty. Nie wymagamy spisania protokołu szkody, a jedynie przesłania zdjęcia reklamowanych produktów na adres e-mail: sklep@kupszklo.pl."

 

2. Własne Studio Projektowe

Forma jest wyrazem pierwszoplanowej ekspresji naszego produktu. Indywidualne podejście do marki daje nam szansę na większą rozpoznawalność, a w końcu przewagę produktu na rynku. Zapewniamy profesjonalne usługi w doborze produktu, który trafia w konkretne potrzeby użytkowników. Projektujemy oryginalne opakowania i produkty oraz współtworzymy projekty graficzne, które łączą w sobie wyjątkowość i niepowtarzalność. We współpracy z klientem osiągamy kompleksowy zestaw koloru, kształtu i dekoracji, a doświadczenie pozwala nam osiągać ustalone cele. 

 

3. Firma rodzinna, 25 lat doświadczenia

Sklep internetowy KupSzklo.pl należy do polskiego producenta - firmy Glasmark, która oferuje produkty szklane, ceramiczne oraz AGD. Znajdziecie tu wiele inspirujących pomysłów jak urządzić piękną i funkcjonalną przestrzeń w domu. Posiadamy Certyfikat Trusted Shop, który jest wiodącym znakiem jakości dla sklepów internetowych w całej Europie. Dzięki gwarancji zwrotu pieniędzy możesz kupować online bez obaw o bezpieczeństwo. 

 

4. Reklamacje

Reklamacje należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, wypełniając formularz reklamacji https://www.reklamacje.kupszklo.pl/ lub drogą e-mailową na adres: sklep@kupszklo.pl. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, poinformujemy w tym okresie Kupującego, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Konsument ma prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu 2 lat od nabycia towaru. Towary, dla których nie ma podanej informacji, iż można je myć w zmywarce, zalecane jest mycie ręczne.

 

5. Sposób pakowania

Aby przesyłka dotarła do Ciebie w nienaruszonym stanie, dbamy o to, by zostały zastosowane kluczowe etapy zabezpieczenia towaru:

Znaki ostrzegawcze, którymi oklejona zostaje każda przesyłka od nas:

- (napis szkło na taśmie firmowej)

- informujący o zawartości i wzmagający ostrożność kuriera przy transporcie.

- karton - stosujemy wyłącznie grube i wytrzymałe opakowania

- wykonane z wielowarstwowej tektury. W zależności od zakupionego asortymentu zabezpieczamy go warstwowo, czyli karton fabryczny zostaje dodatkowo włożony w karton zbiorczy.

- przekładki kartonowe, oddzielające od siebie produkty wewnątrz opakowania.

- Folia pęcherzykowa – popularna forma zabezpieczenia, która stanowi jeden z najistotniejszych punktów. Zastosowanie folii pęcherzykowej zapewnia pełną ochronę delikatnych artykułów na czas transportu, jest również doskonałym materiałem amortyzującym i wypełniającym wolne przestrzenie w opakowaniach zbiorczych.

- wypełniacz tekturowy - stanowi nieodzowny dodatek do każdej przesyłki. Chroni i stabilizuje zawartość wysyłanej paczki. Jest on w 100% ekologiczny, więc nie szkodzi środowisku. Cechuje się wysoką wytrzymałością oraz doskonale stabilizuje towary podczas transportu.  

 

6. Darmowa dostawa od 150 zł

Wszystkie zamówienia na kwotę przekraczającą 150 PLN realizowane są na koszt KupSzkło.pl.

Nie ponosisz wtedy żadnych kosztów związanych z transportem, nawet jeżeli chcesz zapłacić przy odbiorze.

 

7. Darmowy zwrot w ciągu 14 dni

Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w jej posiadanie. W celu Odstąpienia, Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą telefoniczną lub elektroniczną. Klient może również wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres: sklep@kupszklo.pl, lub wysłać wypełniony formularz wraz ze zwracanym towarem. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostawy (najtańszy oferowany), nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy otrzymał odsyłaną przesyłkę.

 

8. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji w ciągu 24h od jego złożenia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową lub telefoniczną - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeżeli paczka jeszcze nie została wysłana. 

 

9. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Przesyłki nadajemy w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Dostawa paczki do Paczkomatu lub kurierem DHL trwa 1-2 dni robocze, natomiast pocztą polską 2-3 dni robocze.

 

10. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

 Nie mamy możliwości modyfikacji zamówień, które mają status „w trakcie realizacji”. Jeżeli zamówienie ma status „Oczekuje” należy zadzwonić na BOK aby dokonać zmian w zamówieniu.

 

11. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują automatyczne maile, które informują o statusie zamówienia. Ostatni e-mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

 

12. Czy mogę odebrać towar w siedzibie firmy Glasmark?

Tak, zamówienia można odebrać w biurze firmy Glasmark po uprzednim opłaceniu go. W koszyku jako formę dostawy należy wybrać „Odbiór osobisty po przedpłacie”. Gdy paczka będzie już gotowa do odbioru poinformujemy Cię o tym fakcie drogą e-mailową.

 

13. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

 Płatności za pomocą przelewu tradycyjnego należy dokonać na numer: 86 1240 1457 1111 0010 3602 4178.

 

14. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem, on-line za pomocą przelewu natychmiastowego Dotpay, lub przelewem tradycyjnym.

 

14. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez Sprzedającego. 

 

16. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

 Pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu.

 

17. Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.