Regulamin

§1

Warunki Ogólne.

Właścicielem sklepu internetowego http://www.kupszklo.pl jest firma GLASMARK Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie ul. Pużaka 63C; zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy XII Wydział Gospodarczy w Rzeszowie pod numerem KRS 163675, Kapitał zakładowy (w całości wpłacony): 1.000.000,00 zł., NIP 684-23-30-209, zwana dalej „Glasmark”, "Sklepem internetowym" lub „Sklepem”.

§2

Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć:

  1. Osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat,
  2. Każda osoba prawna,
  3. Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów posiadają zdolność do czynności prawnych, zwani dalej „Klientem” lub "Kupującym".

§3

Oferty i cenniki znajdujące się na stronie internetowej sklepu internetowego https://www.kupszklo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.

§4

Zamówienie złożone w sklepie internetowym nie jest równoznaczne z zawarciem umowy. Do zawarcia umowy dochodzi po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji przez sklep internetowy.

§5

Ceny podane w sklepie internetowym są ważne tylko w ofercie internetowej tego sklepu. §6 Dostawa oraz odbiór towaru realizowane są tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sprzedaż za granicę może być zrealizowana wyłącznie na podstawie wcześniejszych mailowych lub telefonicznych ustaleń w zakresie warunków i kosztów takiej sprzedaży. §7 Dowodem sprzedaży w sklepie internetowym jest paragon lub faktura VAT.

§8

W wypadku zwrotu towaru, reklamacji lub anulowania zamówienia zwroty należności za transakcje dokonane przelewem oraz płatne gotówką będą regulowane przez sklep internetowy za pomocą przelewu na konto wskazane przez Kupującego przy składaniu zamówienia, chyba że Klient wskaże inne konto do zwrotu.

§9

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet i mieści się pod adresem elektronicznym: https://www.kupszklo.pl. Przedmiotem działalności sklepu internetowego jest sprzedaż artykułów gospodarstwa domowego. Szczegółowy spis produktów i ich cen jednostkowych znajduje się na stronie internetowej sklepu. Podane tam ceny są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług według stawki określonej odrębnymi przepisami. Ceną wiążącą dla Kupującego i sklep https://www.kupszklo.pl jest cena widoczna na stronie internetowej w momencie potwierdzenia przez sklep internetowy zamówienia złożonego przez Kupującego na dany produkt.

§10

Warunkiem koniecznym do zrealizowania zamówienia jest poprawne wypełnienie przez Kupującego formularza zamówienia znajdującego się na stronie sklepu internetowego i akceptacja niniejszego Regulaminu.

§11

Realizacja zamówienia

  1. Przyjęcie zamówienia do realizacji potwierdzane jest pocztą elektroniczną do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Kupującego.
  2. W przypadku braku potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przyjmuje się, że zamówienie zostało anulowane.
  3. W sytuacji, gdy zrealizowanie dostawy zamówienia w terminie określonym w §12 lub §13 Regulaminu jest niemożliwe, sklep internetowy informuje o tym fakcie Kupującego proponując nowy termin realizacji zamówienia. Kupujący może wyrazić zgodę na zmianę terminu dostawy lub anulować swoje zamówienie.
  4. Umowa sprzedaży towaru pomiędzy sklepem internetowym a Kupującym zawierana jest w chwili potwierdzenia drogą elektroniczną przyjęcia zamówienia do realizacji przez sklep internetowy.
  5. Ceny podane przy produktach podawane są w PLN. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed zatwierdzeniem zamówienia o wszystkich dodatkowych kosztach związanych z zamawianym towarem. Cena ostateczna jest cena produktu podana na stronie sklepu przed złożeniem zamówienia, tj. przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana niezwłocznie w przesłanej Klientowi wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.

§12

Realizacja zamówienia - odbiór osobisty.

  1. Towar można odebrać osobiście jeśli taka opcja została wybrana przy składaniu zamówienia. Zamówienia można odbierać w Salonie Firmowym Glasmark w Krośnie ul. Pużaka 63C, zwanym dalej Salonem Firmowym, w dni robocze w godzinach 8:00-16:00. Inne godziny lub odbiór w sobotę Kupujący może ustalić ze sklepem internetowym indywidualnie.
  2. Odbiór osobisty zamówionego towaru jest możliwy po otrzymaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji. Kupujący winien telefonicznie bądź e-mailem skontaktować się w celu ustalenia terminu odbioru osobistego.
  3. Termin odbioru należy ustalić w terminie 5 dni kalendarzowych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Z chwilą upływu wskazanego terminu zamówienie zostanie anulowane.
  4. W przypadku odbioru osobistego towaru pracownik Salonu Firmowego jest obowiązany umożliwić Kupującemu zbadanie towaru pod kątem ewentualnego występowania widocznych wad fizycznych. Kupujący jest obowiązany dokonać takiego badania towaru w obecności pracownika Salonu Firmowego oraz zgłosić mu wszystkie wykryte wady.

§13

Realizacja zamówienia - wysyłka towaru.

  1. Zamówiony towar jest dostarczany Kupującemu za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Przesyłka jest ubezpieczona i oznaczona jako "ostrożnie szkło".
  2. Opłaty za przesyłkę wynoszą :
    • Przesyłka Kurierska DHL 15 zł
    • Przesyłka Kurierska Pobraniowa DHL 19 zł
    • Pocztex Kurier 48 12 zł
    • Pocztex Kurier 48 Pobraniowa 14 zł
    • Paczkomaty - Inpost 14 zł
  3. W przypadku zamówienia towaru na minimalną kwotę 150 zł brutto wysyłka towaru odbywa się na koszt sklepu.
  4. Koszt przesyłki podany w sklepie internetowym dotyczy przesyłek o wadze do 30KG. W przypadku zamówienia towaru o łącznej wadze przekraczającej 30 kg koszty wysyłki wynoszą wielokrotność ceny pojedynczej paczki do 30KG . Oznacza to, że jeżeli Klient zamówi towar o wadze od 30,01 kg do 60 kg koszt wysyłki wyniesie dwukrotność opłaty ustalonej zgodnie z ust. 2 powyżej, jeżeli Klient zamówi towar o wadze od 60,01 kg do 100 kg koszt wysyłki wyniesie trzykrotność opłaty ustalonej zgodnie z ust. 2 powyżej, jeżeli Klient zamówi towar o wadze od 100.01 kg do 150 kg to w takim przypadku towar wysyłany jest "DHL Przesyłka Paletowa" a koszt wysyłki wyniesie 80 zł lub 88 zł dla "DHL Przesyłka Paletowa Pobraniowa", dla towaru o wadze powyżej 150.01 kg towar wysyłany jest "DB Schenker Logistics" a koszt wysyłki wynosi 150 zł a dla "DB Schenker Logistics Pobraniowa" 188 zł
  5. Wysyłka towaru następuje :
    1. w przypadku płatności przelewem niezwłocznie po zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu internetowego,
    2. w przypadku płatności za pobraniem niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
  6. Wysyłka następuje tylko w dni robocze.
  7. Sprzedawca dostarcza Towary wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polski.
  8. Sprzedawca może dostarczyć Towary do państw europejskich, po wcześniejszym skontaktowaniu się drogą elektroniczną na adres sklep@kupszklo.pl. Dostawy do państw europejskich są realizowane wyłącznie do Zamówień opłaconych przelewem lub za pośrednictwem systemu elektronicznych płatności Dotpay.

§14

Realizacja zamówienia - formy płatności.

Kupujący w sklepie internetowym ma możliwość skorzystać z następujących form płatności za zakupione produkty:

  1. PRZELEW - Kupujący wpłaca na numer konta bankowego wskazany przez sklep internetowy kwotę będącą sumą kosztów transportu danego towaru i jego wartości,
  2. E-PRZELEW - Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay. Szczegóły korzystania z usługi e-przelewów znajdują się w §14.1 Regulaminu Sklepu Internetowego,
  3. ZA POBRANIEM - W przypadku przesyłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej Kupujący przy odbieraniu przesyłki płaci kwotę będącą sumą kosztów transportu danego towaru oraz ceny towaru,
  4. GOTÓWKA - Płatność gotówką jest możliwa tylko w przypadku osobistego odbioru towaru przez Kupującego w Salonie Firmowym Glasmark sp z o.o. w Krośnie przy ul. Pużaka 63C , po wcześniejszym uzgodnieniu,
  5. Inne, udostępniane przez sklep internetowy formy płatności.

§14.1

E-PRZELEW

  1. PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ

Sklep https://www.kupszklo.pl umożliwiamy Państwu płatności kartami kredytowymi wydanymi w Polsce i zagranicą. Rozliczenia transakcji kartą kredytową przeprowadzana są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay. Liczne zabezpieczenia gwarantują, że transakcje takie są bezpieczne. Obsługujemy transakcje następującymi kartami płatniczymi:

  • VISA
  • MasterCard
  • Diners Club International
  • JCB
  • American Express
  • Maestro
  • Visa Electron

Więcej informacji o zabezpieczeniach systemu Dotpay znajdziecie Państwo pod tym adresem: Dotpay - bezpieczeństwo.

  1. PŁATNOŚĆ E-PRZELEW

Osoby posiadające elektroniczne konto bankowe mogą skorzystać z tej formy zapłaty. Atuty dostępnych w sklepie https://www.kupszklo.pl płatności e-przelewem :

  1. Szybkość - przelew realizowany jest natychmiast, w godzinach księgowania banku,
  2. Brak prowizji bankowej - przelewy transferowe są dla klienta bezpłatnym kanałem płatności,
  3. Podczas zlecania przelewu wszystkie dane do przelewu są wypełniane automatycznie: nazwa i numer rachunku sklepu, numer Państwa zamówienia i jego kwota,
  4. Najwyższe bezpieczeństwo - transakcje są w pełni zabezpieczone.

Za zamówienia złożone w naszym sklepie można dokonać płatności wybierając :

  • mTransfer (mBank)
  • Płacę z Inteligo (Inteligo)
  • Przelew z BPH (Bank BPH S.A.)
  • Przelew24 (Bank Zachodni WBK S.A.)
  • Płać z ING (ING Bank Śląski S.A.)
  • MultiTransfer (BRE Bank S.A.)
  • Płać z Nordea (Nordea Bank Polska S.A.)
  • Millenium (Millenium Bank S.A.)
  • Alior Bank (Alior Bank S.A.)
  • BOŚBank24 (Bank Ochrony Środowiska)
  • BS Wschowa (BS Wschowa S.A.)
  • CitiBank (Citi Bank Handlowy S.A.)
  • Deutsche Bank (Deutsche Bank S.A.)
  • eBGŻ (Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.)
  • Fortis Bank (Planet Fortis Bank)
  • InvestBank (InvestBank)
  • iPKO (PKO BP S.A.)
  • KB24 (Kredyt Bank S.A.)
  • Lukas Bank (Lukas Bank S.A.)
  • Pekao24 (Pekao S.A.)
  • Sez@m (Bank BPH S.A.)
  • VW Bank Direct (Volkswagen Bank)
  1. INFORMACJE O SYSTEMIE PŁATNOŚCI DOTPAY

Dotpay Ltd. prowadzi działalność zgodnie z wytycznymi Financial Service Authority (dyrektywa The Regulation of Electronic Money Issuers), dotyczącymi firm prowadzących obsługę transakcji finansowych na terenie Wielkiej Brytanii oraz Unii Europejskiej (posiada status odpowiednika instytucji Agenta Rozliczeniowego w Polsce), jak również jest zgłoszonym podmiotem w HM Customs and Excise, który prowadzi rejestr oraz nadzór nad instytucjami prowadzącymi działalności o charakterze pośrednictwa finansowego (przekazywania środków pieniężnych pomiędzy wpłacającym a odbiorcą).

  1. ZABEZPIECZENIA SYSTEMU PŁATNOŚCI DOTPAY

Dotpay to najbezpieczniejszy system obsługi płatności online. Stosowanie najnowszych technologii i rygorystycznych procedur sprawia, że Dotpay jest uznawany za najlepszy serwis obsługujący transakcje płatnicze sklepów internetowych, firm, jak i płatności między osobami fizycznymi. Poniżej znajduje się krótki opis stosowanych w serwisie zabezpieczeń.

  1. Certyfikat bezpieczeństwa THAWTE

THAWTE to lider w sprzedaży certyfikatów wykorzystujących najnowocześniejsze szyfry bezpieczeństwa. Bezpieczeństwo transakcji zapewnia 256 bitowe szyfrowanie danych poprzez przeglądarki internetowe. Transakcje dokonywane są przy użyciu bezpiecznego protokołu połączenia SSL (Secure Socket Layer) z użyciem certyfikatu cyfrowego gwarantującego bezpieczeństwo danych. Dane dotyczące kart kredytowych przekazywane są bezpośrednio do serwera autoryzującego. Tam następuje uwierzytelnienie transakcji. System gwarantuje całkowite bezpieczeństwo transakcji internetowych.

  1.  Certyfikat SSL - szyfrowanie danych ,

SSL jest protokołem sieciowym używanym do bezpiecznych połączeń internetowych. SSL realizuje szyfrowanie, uwierzytelnienie serwera i zapewnienia integralność oraz poufność przesyłanych informacji. W momencie nawiązania połączenia z bezpieczną (stosującą protokół SSL) stroną WWW, następuje ustalenie algorytmów oraz kluczy szyfrujących, stosowanych następnie przy przekazywaniu danych między przeglądarką a serwerem WWW.

Protokół SSL jest główną metodą zapewniającą bezpieczeństwo w transakcjach finansowych. W systemie Dotpay transmisja danych szyfrowana jest z użyciem protokołu o długości 256 bitów. Złamanie 256 bitowego klucza zajęłoby kilka miliardów lat. System Dotpay spełnia najsurowsze, bankowe wymagania dotyczące bezpieczeństwa. Certyfikat PCI DSS - 100% ochrony dla płatności kartami kredytowymi Dotpay posiada certyfikat pełnej zgodności ze standardami PCI DSS.

Dokument potwierdza, że Dotpay spełnia wszystkie wymogi programów Payment Card Industry Data Security Standard (PCI-DSS), Visa Cardholder Information Security Program (CISP), Visa International's Account Information Security (AIS), MasterCard International's Site Data Protection (SDP), American Express Data Security Standards (DSS) oraz Discover Card's DISC. Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) to światowy standard ustalony przez organizacje finansowe w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z ochroną danych osobowych.

Stworzony standard PCI DSS odpowiada na zapotrzebowanie organizacji zajmujących się rozliczaniem transakcji, a także ma na uwadze potrzebę umocnienia zaufania Klientów do realizowania płatności za pomocą sieci Internet. Więcej informacji o zabezpieczeniach systemu Dotpay znajdziecie Państwo pod tym adresem: Dotpay - bezpieczeństwo.

§15

Realizacja zamówienia - odbiór towaru od kuriera

  1. Doręczenie przesyłki Kupujący powinien potwierdzić własnoręcznym i czytelnym podpisem na Liście Przewozowym, stwierdzając tym samym prawidłowość wykonania usługi. W przypadku, gdy Odbiorcą jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej doręczenie przesyłki powinna potwierdzić osoba upoważniona do odbioru.
  2. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące wykonania usługi lub stanu przesyłki winny być wpisane na Liście Przewozowym przez Kupującego w chwili jej przyjęcia. W przypadku gdy uszkodzone jest opakowanie przesyłki, plomby i/lub taśmy zabezpieczające, bądź sam towar, jak też jeżeli otrzymany produkt jest niekompletny, Kupujący może odmówić przyjęcia przesyłki informując kuriera o przyczynie odmowy przyjęcia przesyłki. W celu ustalenia odpowiedzialności przewoźnika Sklep zaleca w takim wypadku sporządzenie w obecności pracownika firmy kurierskiej protokołu szkodowego.
  3. W razie wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej Kupujący powinien niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu internetowego celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

§16

Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy.

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2020.287 t.j.) Kupujący będący Konsumentem (za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) może bez podania przyczyny zrezygnować (w drodze odstąpienia od umowy) z towaru zakupionego w sklepie internetowym. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone przez Konsument a w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Konsument może odstąpić od umowy składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór znajduje się tutaj .
  3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  4. Sklep niezwłocznie prześle Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
  5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przesłane w wersji elektronicznej na adres sklep@kupszklo.pl lub na piśmie na adres sklepu internetowego.
  6. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  7. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się :
    1. dla umowy, w wykonaniu której Sklep wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, a w przypadku umowy, która polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
    2. dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
  8. Sklep, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem postanowień punktu 11 i 12 poniżej.
  9. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  10. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  11. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  12. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu, chyba że Sklep zgodził się je ponieść.
  13. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz do Sklepu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  14. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi sklep nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi sklep nie ma kontroli;
    8. w której Konsument wyraźnie żądał, aby sklep do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  15. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  16. Niniejszy paragraf stosuje się odpowiednio do Klientów będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalności gospodarczą, które zawierają ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży, Umowę o Świadczenie Usług lub jakąkolwiek umowę licencji zawartą na podstawie Regulaminu bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści określonej umowy wynika, że nie posiada ona dla Klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, określonego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§ 17

Reklamacje dotyczące Towarów

  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Kupującego z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, z zastrzeżeniem zapisu z ust. 2 poniżej.
  2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu będącemu Konsumentem lub przed upływem roku od dnia wydania Kupującemu nie będącemu Konsumentem. Jeżeli Kupującym jest Konsument, a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność sprzedawcy jest ograniczona do roku od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
  3. Roszczenie Kupującego o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem rok.
  4. Reklamacje należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, wypełniając formularz reklamacji https://www.reklamacje.kupszklo.pl/ lub drogą e-mailową na adres: sklep@kupszklo.pl. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, poinformujemy w tym okresie Kupującego, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Konsument ma prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu 2 lat od nabycia towaru. Towary, dla których nie ma podanej informacji, iż można je myć w zmywarce, zalecane jest mycie ręczne.
  5. Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Kupujący może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  6. Pomimo dołożenia wszelkich starań Sklep nie gwarantuje, że widniejące na stronie internetowej Sklepu zdjęcia prezentujące oferowane produkty nie zawierają odstępstw kolorystycznych od rzeczywistego wyglądu towaru (np. różnice w odcieniach mogące wynikać z braku możliwości odzwierciedlenia w cyfrowym zdjęciu rzeczywistej barwy produktu lub jego części).
  7. Ze względu na charakter produktów oferowanych przez Sklep Kupujący zgłaszający reklamację powinien odesłać wadliwy produkt w bezpiecznym opakowaniu na koszt Sklepu. Przez bezpieczne opakowanie należy rozumieć opakowanie towaru w warstwę papieru lub/i folii bąbelkowej oraz włożenie do pudełka kartonowego w ten sposób, aby towar nie mógł się w nim przemieszczać.
  8. Kupujący wyraża zgodę, aby wszelka korespondencja dotycząca zakupionego towaru, w tym w szczególności korespondencja dotycząca ewentualnej niezgodności towaru z umową była przesyłana na adres e-mail Kupującego wskazany podczas rejestracji. Wysłanie poczty e-mail na adres, o którym mowa w zdaniu poprzednim uważa się za skuteczne doręczenie z chwilą dostarczenia na serwer Kupującego.

§ 18

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Sklep prowadzący Sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Glasmark Sp. z o.o. Ul. Pużaka 63C 38-400 Krosno, mailowo pod adres sklep@kupszklo.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

§ 19

Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Jeżeli taka gwarancja jest udzielana to czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach Sklepu internetowego. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta, udostępnionym w zakładce „gwarancje” w opisie każdego produktu. Niektóre produkty posiadają gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

§20

Anulowanie zamówień przyjętych do realizacji.

  1. Sklep internetowy może anulować zamówienie, jeżeli:
    1. Kupujący jako formę płatności wybrał przelew, a kwota należności za zamówienie nie zostanie zaksięgowana na koncie sklepu internetowego do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Kupującego potwierdzenia zamówienia. Jeśli wpłata zostanie dokonana w terminie dwóch ostatnich dni (dzień 6 i 7) klient powinien powiadomić sklep o zaistniałej sytuacji,
    2. Kupujący miał odebrać osobiście towar w Salonie Firmowym i nie zgłosił się po jego odbiór w terminie do 2 dni kalendarzowych od ustalonej daty odbioru,
    3. Nie jest możliwa wymiana korespondencji niezbędna do przeprowadzenia procedury realizacji zamówienia do końca,
    4. Kupujący w ciągu ostatnich 6 miesięcy złożył co najmniej 2 zamówienia, które następnie zostały anulowane z winy Kupującego, lub towar został nieodebrany.
  2. Anulowanie zamówienia przez Kupującego może nastąpić za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie w przypadku :
    1. nieotrzymania zamówionego produktu po upływie 14 dni roboczych od momentu potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji,
    2. niemożności zrealizowania przez sklep internetowy zamówienia w pierwotnym kształcie. W przypadku anulowania zamówienia, jeżeli kwota należna została już wpłacona, sklep internetowy zwraca ją Kupującemu. Należność zostanie przelana na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy. Wpłata zostanie dokonana w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez sklep internetowy wiadomości elektronicznej z numerem rachunku bankowego Kupującego.

§21

Dane Osobowe.

Dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym na stronie https://www.kupszklo.pl są przetwarzane przez sklep internetowy zgodnie z zasadami określonymi w polityce prywatności.

W przypadku wyrażenia przez Klienta zgody na otrzymywanie newslettera, Klientowi przysługuje prawo do cofnięcia swojej zgody na otrzymywanie newslettera w każdej chwili. W celu rezygnacji z newslettera wystarczy, jeżeli Klient wyśle wiadomość na adres sklep@kupszklo.pl z podaniem swoich danych i informacją o takiej rezygnacji, np. o treści : „rezygnuję z newslettera”. ) lub kliknąć link "Usuń mnie z listy" który znajduje się w stopce wysyłanej wiadomości.

§24

Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą z bazy danych stanowiącej własność firmy GLASMARK, w związku z czym zakazuje się komercyjnego wykorzystywania publikowanych opisów produktów i ich zdjęć pod sankcją odpowiedzialności odszkodowawczej przewidzianej w odpowiednich przepisach prawa.

§25

Warunkiem założenia przez Kupującego konta w sklepie internetowym http://www.kupszklo.pl jest akceptacja niniejszego Regulaminu.